Rabu, 13 Mac 2013

Lelaki & Bau Badan **AYAH**

    Dah menjadi hobi dahkuu merembat baju-II ayah lalu dipakai tanpa rasa SANGSI . Sejak azali okeh ..
Harini cambiasa pakai baju ayah lagi , sampai baju ayah boleh dikatakan 40% darinya jadi milik aku -.-" ya..aku memang keji ... bahahahhaa...

Aku suka pakai baju ayah , sebab aku rasa diri ni macho bila pakai baju-II ayah . siyes kayy siyess .. Lagi satu , dah menjadi tabiat aku suka bau baju ayah , sebab bau badan ayah kuat !! Tapi bukan bau busuk -.-

Tahu tak sebenarnya tubuh badan manusia ni sebenarnya ada aroma tersendiri ??? Tapi tak semua orang dapat kelebihan ni .. hahaha . Contohnya macam ayah :)
Bila baju dibasuh berkali-2 pon tetap ada bau ayah kat baju tu ...

Tak hairanlah masa aku sambung belajar kat KL dulu aku bawak baju ayah sahaja penuh satu bag ! Bila rindu ayah amik baju peluk , amek bau baju tu :') hilang rindu . oke . tipu ... Camana sekalipon sehari patbelas kali kena call ayah tanya da makan ? da minum ?? da mandi ?? bila tanya 


'ayah rindu kakak tak ??'
ayahh jawab

'TAK' 
serta merta kembang kecik kembang kecik ati ! bahahaha .. nak rindu apanya sehari patbelas kali tepon , nak mandi tepon , nak g makan tepon , nak p shopping tepon .. hahahaha ..

Kalau rindu mama ?? hmm TENGOK UBAT SENGGUGUT hilang lah rindu ... tapi kalau sakit mesti nangis sedu sedan call mama -.-" tapi mama cool jaa . nampak tak aku ni bukan anak kesayangan ?? HAHAHA

OKE BACK TO OUR TOPIC 


fakta mengatakan bau peluh lelaki boleh menghilangkan stress . ERGHH siapa yang mereka2 fakta bingai cemni haaa ???


"Beberapa tahun yang lalu, Bahagian Biologi Manusia di University Pensylvania telah melakukan satu kajian yang telah membuktikan bahawa peluh lelaki dapat membantu kaum wanita untuk menurunkan tekanan dan melancarkan perjalanan haid. Menurut laporan Jurnal Biology of Reproduction America, sebelum ini,bau ketiak lelaki yang sengaja “diproses” daripada lelaki yang tidak memakai deodoran digunakan sebagai bahan ujikaji bagi mencari bukti bahawa hidung wanita boleh “digoda” dengan bau semulajadi lelaki."


COPY & PASTE

Sejauh keberkesannanya aku tatau la pulak kann . Tapi kalau bau baju ayah memang buat aku tenang :)
He's my dad remember ??? Dialah satu-nya lelaki yang akan menyayangi aku sepanjang hayatnya tanpa berbelah bahagi :')

Aku dah muak damba cinta lelaki yang aku yakin takkan pernah abadi , hahahaha . oke lari topik lagi .

Everyday is my DAY :)

TERIMA KASIH SUDI BACA .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan